Fraktbetingelser

Neglbutikk.no tilbyr ulike fraktmetoder som du velger når du er i kassen, før du bekrefter din bestilling og betaler for din ordre. Vi samarbeider med PostNord og Bring for at dine varer skal komme trygt fram.

Fraktalternativer og priser:

Alle ordinære fraktpriser gjelder for levering til fastlands-Norge. Vi sender ikke varer til Svalbard, Bjørnøya, Jan Mayen eller utlandet.

Gratis frakt for alle ordre som overstiger 999 kr (handlekurven må være over 999 kr, uten frakt).

Hvis du har mottatt gratis frakt og du ikke er registrert på adressen der du ønsker å motta pakken, gi oss beskjed så sender vi deg pakken din med Posten, dersom du ikke gir beskjed og pakken blir returnert til oss, må du betale 250 kr. Kan du lese mer om dette betingelsene nedenfor "Du er selv ansvarlig for".

Henting av varer på vårt lager - gratis

  • Betales på forhånd og hentes samme eller neste virkedag mellom kl 09:00 og 16:00.
  • Du får melding når varene er klare for henting - ta med kvittering for betalingen (gi oss beskjed 1 time før ankomst).

Lageradresse: Storengveien 8, 1358 Jar (samme inngang som Jardyreklinikk).

"Bring" pakke i postkassen for småvarer - kr 29

  • Leveringstid ca 1-5 virkedager.
  • Småvarer under samlet vekt på 750 g.
  • Mak. størrelse på esken 32cmx23cmx8cm

De fleste pakkene vi sender er små og vi sender dem til postkasser, så vi ber oppgi adressen hvor postkassen vil være med ditt navn og etternavn (ikke firmanavnet).

Vi ber om at postkassene dine blir ryddet og at den postmedarbeider kan legge pakken din i postkassen uten problemer.

Hvis du bor på en adresse der du ikke er registrert, må du velge fraktmetode med Posten, ellers vil pakken din bli returnert til oss og du må betale 250 kr for å dekke våre frakt- og håndteringskostnader. Kan du lese mer om dette betingelsene nedenfor "Du er selv ansvarlig for".

NB. Vær oppmerksom på at disse pakkene ikke er forsikret og vi er ikke ansvarlige hvis pakken din blir borte.

"Bring" pakke med sporing som hentes på hentested - kr 99

  • Sendes som pakkepost med leveringstid ca 1-7 virkedager.
  • Du får en hentemelding når pakken kan hentes på utleveringsstedet.

Ikke skriv adressen til salongen din, hvis den ligger i en stor bygning eller et kjøpesenter, vil postmedarbeider ikke lete etter deg og pakken vil bli sendt tilbake til oss (hvis det er en postkasse med navnet ditt og etternavn på den adressen, så kan du også skrive adressen til salongen).

Leveringstid

Leveringstiden avhenger av beliggenhet i Norge. Pakkene leveres vanligvis innen 1-3 dager, forsendelser til vanskelig tilgjengelige områder og Nord-Norge kan ta opptil 7 virkedager. 

  • På grunn av uforutsette omstendigheter som pandemi, transportørstreik og lignende, kan leveringstiden ta lengre tid.

Dette kan du forvente av oss:

Vi pakker din bestilling og sender den samme eller neste virkedag så sant alle varer er på lager. Du vil motta en e-post når pakken forlater vårt lager, med sporinsgnummer dersom du har valgt å betale for sporing av leveransen din.
Vi har stort fokus på å ha varer på lager, men ber om forståelse for at det unntaksvis kan være utsolgt for enkelte varer. Dersom din bestilling inneholder varer som ikke er på lager vil ta kontakt med deg for å avtale best mulig levering før vi sender varene.
Vi pakker alle varer i forsvarlig forpakning slik at varene dine skal komme trygt og uskadet fram til deg.

Dette forventer vi av deg:

Ved forsinket levering:

Hvis du ikke har mottar varene/hentemelding innen 7 dager etter at vi har sendt varene, ber vi deg om å kontakte kundeservice. Lenken til kundeservicesiden finner du her.

Du er selv ansvarlig for:

å hente ut varene på avtalt utleveringssted:

Dersom du velger å ikke hente varene, slik at de automatisk blir returnert til oss uten melding om angring - vil du få refundert innbetalt beløp, minus et gebyr på 250 kr for å dekke våre frakt- og håndteringskostnader.

Skriv inn riktig adresse

Du må oppgi adressen du er registrert, hvis du oppgir adressen du ikke er registrert og pakken din blir returnert til oss uten melding om angring - vil du få refundert innbetalt beløp, minus et gebyr på 250 kr for å dekke våre frakt- og håndteringskostnader.

Retur av varer og bruk av angreretten

Ønsker du å returnere varene skal du sende oss en mail senest 14 dager etter at du har mottatt varene, og sende varene  raskest mulig, og senest 14 dager etter at melding om bruk av angreretten er sendt oss. Vi vil refundere innbetalt beløp så fort vi har mottatt returnert pakke. Du står selv ansvarlig for å betale returporto. Mer om angreretten i våre salgsbetingelser som du kan lese her! Lenken til salgsbetingelser finner du her.

Feil på varer og reklamasjon

Dersom varene har blitt skadet i forsendelsen, ber vi deg ta bilder av utsiden og innsiden av pakken med de skadede varene og sende dem til oss (så vil vi kunne sende en klage til transportørene for ødelagte varer) eller du senere oppdager feil på varer skal du snarest mulig (innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget), gi oss melding om feilen. Vi vil da sammen med deg finne en løsning med mål om at du skal bli fornøyd med resultatet. Mer om reklamasjon i våre salgsbetingelser kan du lese her! Lenken til salgsbetingelser finner du her.